Jag anar ett mönster. Även som idag – när saker skiter sig o jag är allmänt dålig – finns den inneboende lusten att producera, publicera och konsumera text. Bloggandet kom igång efter fem månaders uppehåll, och dessutom på året + 1dag sedan jag började jobba!

Livet har börjat gå sin gilla gång istället för att ta sig från katastrof till olycka, från nytt till okänt, från svårt till värre.

Läsning, jag har saknat dig. Känslan av att ha en bok på gång och att faktiskt avsluta den, alltså… Nu i helgen läste jag Ull av Hugh Howey, en nätt historia på ca 600 sidor. Svaldes med hull och hår, ska påbörja något nytt ikväll (y). Toppen!

Arbetet har slutat bli lidande också. Trots att vi stannar kvar o har planeringstid på måndagar oavsett egentlig arbetstid så ville jag dessutom fortsätta och avsluta mitt eget också när jag kom hem.

Se detta som ett friskhetstecken, och snälla hjälp mig att återvända om jag inte har hörts på länge!

mvh, Lova

