Idag är det den tjugofjärde november. Förutom att jag inser att jag glömt gratta nils på hans födelsedag i torsdags så kan jag inte låta bli att reda ut hur det går för mig i mitt julstök…

  • belysning: hängt upp en stjärnliknande skapelse i fönstret, en kvar som väntar.
  • julklappar: lottade givare i min familj igår, så nu är äntligen det gjort. Annars – inget köpt, alls.
  • övrigt pynt: köpte en hyacint förra veckan, hoppas den börjar blomma lagom till nästa helg kanske?
  • glögg: minst en mugg per kväll de senaste tre dagarna, mums!
  • önskelista: beroende på vem som frågar.. böcker, kläder, sportväska/weekendbag. (kattunge)
  • julgodis: jag vill göra lussebullar, pepparkakor, mozartkulor, fudge, knäck, ischoklad…
  • julaftonen: ingen vet hur det blir… förutom att två bröder saknas, det blir stor skillnad!

IMG_20121208_204818Så, nu börjar nedräkningen…

mvh, Lova

