Nu måste ni ha gett upp hoppet om mig både en och flera gånger vid det här laget… Ett halvår har gått, med två månaders paus och ett enda besök sedan dess.

Nu har jag haft träningskläderna med i skolväskan två dagar i rad, utan resultat. Väskan tynger mig under dagen, och när vi dessutom inte bryter upp förrän efter mörkrets inbrott (halv fem cirka) bryts jag saknar ner till att lägga projektet på is en dag till.

Jag har en teori, att de enda som finns kvar på gymmet nu i november är de som tränar året om och har det som intresse. Vältränade, är det jag försöker säga. Och det är inte jag just nu. Hår under armarna har jag inte brytt mig om att ta bort heller – och det är bara under träning som jag tror att jag skulle bli självmedveten nog att må dåligt över det.

Imorgon är planen att äta en lätt frukost och sen njuta av den sista ljumma hösten under en löprunda. På hemvägen ska jag ta en kvart i solariet på druvefors, och därefter duscha, äta och projektarbeta. Hinna det till tio, när Anna kommer? Javisst!

Så nu träffar ni mig nog inte på åtminstone fyra dagar till, NW. Förlåt, men det är ni som ska be om ursäkt för er urusla luftkonditionering.

mvh, Lova

