Det är en sak jag har funderat på ett tag… Ni bor tillsammans. Och mer än en gång händer det att ni gillar och kommenterar samma händelse på facebook med bara några minuters mellanrum. Jag föreställer mig att det går till ungefär såhär:

– Här ska du få se något roligt/läsa något intressant!

– Ja det var riktigt roligt/intressant. Men… Har du redan gillat bilden/texten/klippet?

–  Mm, alldeles nyss. Det är bäst att du loggar in på din användare så du också kan visa din uppskattning.

– Det ska jag verkligen göra. Logga ut du nu då och ge mig datorn.

20130614_195505

Vad är eran version på händelseförloppet?

(Har ni förresten en bärbar eller en stationär dator? Jag ser framför mig hur ni sitter i vardagsrummet i alla fall..)

Tack för alla gillningar och peppningar förresten!

mvh, Lova

 

