Fått gjort idag, minst sagt. Fatta hur mycket timmar jag gått med vinst på att ha skola tre timmar istället för praktik sju och en halv? Tur att jag kan räkna med en fördubbling av inkomst vid framtida arbete, annars hade jag aldrig velat lämna den här miljön. Studiegrupp, sen lunch i Röda matsalen, samtal om högt och lågt och ändå hemma till halv två. Rensat avlopp, skurat hela badrummet, diskat och sökt två jobb som jag nog inte vill ha.

Det gör mig gott att ha rent omkring mig. Skulle gärna köra diskmaskinen halvfull bara för att om några timmar få stoppa in allt porslin i skåpen.

Spotify: Höstlistan av p3:s Musikguiden.

Fortfarande ingen matlust. Ätit pasta och en förbannat stark vitlökssås till middag, plus lite annat som jag faktiskt ville äta typ glass.

21 okt (1)
Får, oktober 2007

 

IMGP3725
J
ohan Palm, oktober 2008

 

 


Nils, apa i Wendelsbergs uppsättning av Djungelboken, oktober 2009

 

DSC01262
Kompisar, första studiegruppen, oktober 2010

 

SAMSUNG
Får igen, oktober 2011

 

20121019150250065
Skaffar instagram och börjar baka, oktober 2012

 

Oktober, väl mött!

mvh, Lova

