Jag tänker nu anknyta till din mest kända film som bas i det här inlägget, vilket är Jag vet vad du gjorde förra sommaren. Det vet jag nämligen, vad jag gjorde alltså.. Ända sedan sommaren -00 faktiskt. Det började då med en kalender jag hade dåligt samvete för att jag inte använder, samt en känsla av att alla andra skriver dagbok. Så jag började också. Väl medveten redan då om min begränsade förmåga att slutföra projekt valde jag att fokusera på sommarlovet.

Nu skulle det alltså vara dags igen, för eventuellt sista gången.

Under åren har skrivperioden varierat att sluta från mitten av augusti, till typ midsommar… Förra året tror jag att jag glömde helt och hållet.

Frågan för i år är i vilket forum jag ska kommunicera. Här hos mvh, Lova, på Dayviews i bilder, eller på papper? Åsikter från läsarna mottages.

mvh, Lova

