Det finns många sätt vi kan fylla vårt begär och behov av att handla kläder. Mitt tillvägagångssätt idag kan ha varit ett av de mer avslappnade jag försökt mig på. Jag gick helt enkelt ut på stan i för få kläder, men var för stolt för att erkänna det och gå hem och ta på mig mer de första minuterna.

Därefter hade jag liksom inget annat val än att hitta en tröja som var praktisk och passade till just den jackan och just den kjolen. Därför kom jag inte heller hem med en schleta som skulle bli hängande i garderoben, väntandes på ”det perfekta tillfället” (som aldrig uppstår). Mitt begär fick helt enkelt ta och motsvara mitt behov i ett perfekt samspel. På samma sätt som jag skulle behöva handla smycken i direkt samband med tillfället där de ska bäras, för annars blir det aldrig av..

Sen att jag handlade på Gina Tricot, på rea, och fick tre tröjor o en halsduk för under 400 gör det inte sämre. Peace på det!!  20130502_220721_20130502221105100mvh, Lova

