Angående mitt inlägg till Budgeten som jag skrev för fem veckor sen kan jag meddela att punkterna på listan är avbockade och klara! Har inte köpt Eriks födelsedagspresent än, men jag vet precis vad han ska få. (och nej, jag kan nog inte övertrumfa förlovningsringen jag gav honom för fyra år sedan, men nästan). Sen har jag inte heller prioriterat att lägga den där klädbeställningen visserligen, men det får räknas som en petitess i sammanhanget.

Stämmer min matematik kommer de två timmarna jag arbetade i tisdags precis täcka kostnaden för de tio pedagogiska luncherna jag sätter i mig! (=ödet)

Vill även rikta ett innerligt tack till alla er som har trött på mig och stöttat mig i den här ekonomiska kampen – även om ni är lätträknade! När jag tänker närmare på saken kan det nog vara så att det bara var rösterna i mitt huvud som trodde på mig… Så länge någon gör det?

mvh, Lova

