Det är flera dagar sedan vi hördes nu! Och ytterligare några sedan vi sågs. Tänkte jag skulle berätta lite vad jag pysslar med.. 🙂
Skolan rullar på som den ska. Har det rätt lugnt nu, fram till mars, för vi har jobbat på så bra 🙂

Hemma håller jag på att imponera på mig själv nästan dagligen. Jag testar nya recept och äter nyttigt. Diskar innan det blir ett berg på bänken. Har skurat golvet två gånger denna månaden. Duktig tjej!

På fritiden är det fullt upp. Bara bra grejer! Festen i lördags gick bra 🙂 Köpt – och använt – ett träningskort. Ska testa spinning imorgon och afro-dans på fredag.. Middag med härliga vänner efter spinningen. Jag räknar med att vara hungrig… 😉

På arbetsfronten har jag fortfarande inte hört något från eksjös vikariepool, ska däremot jobba i borås’ imorgon. 1-0…

Men du! Vi ses nästa vecka, jag tänkte åka hem typ onsdag eller torsdag.. Har ni bioklubben på torsdag förresten? Kan ni smyga med mig i så fall? :).

Hörs snart! Kram

mvh, Lova

