Nu ska jag berätta om den här smarta uppfinningen som kallas Bloglovin’.

Det går ut på att du registrerar ett konto med din mejladress, och därefter lägger till adresserna till de bloggar du vill följa. (Till exempel min). Sedan läggs dessa i tidsordning i en lista på ditt konto, vilket gör det lätt och smidigt att följa många olika bloggar.

Jag har 69 bloggar i min lista. (!) Uppskattningsvis är drygt hälften av dem inte längre aktiva, men jag behåller dem i min lista av nostalgiska skäl 😉 10-11 stycken skriver med ojämna och stora mellanrum, och det är främst för deras skull en Bloglovin’ är bra att ha 🙂 De där bloggarna som inte skulle vara värda att ha en egen plats i favoritlistan för det händer ”ändå aldrig något där”.  Ibland händer något, och jag får veta det på en gång 😉

Så kör hårt Julia och skaffa det där bloggälskarkontot nu!

 

mvh, Lova

