Du har varit så himla snäll mot mig den här veckan. Jag behövde det. Den senaste tiden har jag haft fullt med mentala motgångar, men du lyckas ändå få mig att se den ljusa sidan igen 🙂  Som du säkert vet har jag fått följa med två virriga galenpannor när vi tillsammans upptäcker gymmet. Välbehövligt.

Jag har det fortfarande stickigt och bortdomnat i händer, fötter och bål. Men i förrgår kunde jag bestämma mig för att det skulle kunna gå över. Det förstör inte mina dagar längre.

I skolan kom ett genombrott idag. Vår studie ska gå i en positiv inriktning och ska inte användas för att ifrågasätta någons arbete. (Till skillnad från mycket annat jag gjort och tänkt.) Jag och Anna funkar väldigt bra tillsammans och hjälper varandra att bli bra, bättre, bäst på det vi vill!

Tack för mig, vi ses imorgon 🙂

mvh, Lova

