Du vet.. Vi ska ju umgås ganska tätt tillsammans, resten av kvällen och imorgon. Vad vill du göra? Jag tänker mig att jag går och handlar, både basics som mjölk och ägg, och även till mitt mat-experiment som är uppskjutet till morgondagen. Sen tänkte jag fråga om du ville se på melodifestivalen eller Ring of fire på femman. Vi får byta fram och tillbaka tror jag 🙂 En undergångsfilm är ju inte precis svår att gissa handlingen i! ; ) Är riktigt sugen på popcorn ikväll också, och så ska jag antingen fortsätta på min vinflaska eller köpa en mojito-drinkmix. Kvällen har potential!

Imorgon tycker jag vi satsar på en långpromenad igen. Stickningar och domningar verkar inte ha blivit värre efter den svängen jag tog idag, så det är nog nyttigt.  Sen tycker jag du ska hjälpa mig med maten! Boeuf bourgignon blir en utmaning, men det kan (!) lyckas.

Du och jag kompis, vi tar hand om varandra.

mvh, Lova

 

