Barmhärtiga samariten här. Om du nu existerar, och dessutom tar emot hyresgäster, har jag med dagens gärningar förtjänat en plats. Om jag kortfattat berättar om dom, kan väl du göra en bedömning huruvida en uppstigelse blir aktuellt vid framtida tillfälle?

Räddaren i nöden: ledsen_tjej89 ringer och är i akut behov av värktabletter. Klart jag ställer. Fyra stycken? Iiiinga problem!

Räddaren i nöden 2: bråkat med din pojkvän? I behov av allmänna råd från mig – tjejen utan erfarenhet men med många film- och bokreferenser? Min dörr står öppen!

Lilla solstrålen: känns livet tufft? Låt dig berätta för dig; det är det inte! Jag berättar hur det kunde varit värre. Jag hjälper!

Ärligheten själv: glömt din mobil? Nemas problemas, jag har inte tagit den! Återfås mot beskrivning och hittelön, och med ett leende på köpet 😀

Nå, Himlen. Du kunde inte gjort det bättre själv, eller hur? Guds bästa lamm hittar du i hagen på Lars Kaggsgatan…

mvh, Lova

