Snart ses vi igen, det har gått snart tre veckor sedan jag övergav dig. Har du haft en bra jul? Kan tänka mig att det inte finns någon snö kvar, men det gör det ju visserligen inte här på Höglandet heller..

Allt julstök som varit på torget måste ju vara borta nu? Det ska bli skönt att kunna vandra omkring lite långsamt i stan, och i Knalleland, utan att bli nermejad av sista minuten-handlare. Och slippa julmusiken också!

Jag har haft det bra på mitt jullov i alla fall, även om de första dagarna var lite sisådär. Tror jag saknade dig redan innan jag hade åkt, men ville inte låtsas om något ifall vi båda skulle bli ledsna. När hände det liksom? Jag har ju inte gjort annat under två år än att längta bort från dig, och så plötsligt är det du som är Hem. Om några veckor firar du och jag ettårsjublieum, ett år sedan du och jag började bo själva med varandra. Firas eller inte?

Hur som helst så hoppas jag vi kommer in i vardagslunken snabbt på lördag. Finns ingen mening med att gå runt och vara blyga för varandra den första tiden. Tills dess får du ha det så bra! 🙂

mvh, Lova

